Tisdag

Hallloj! Kom precis hem efter en runda på stan med Jimmy. Vi åt baugetter, jag åt en med kyckling och curry, som vanligt. Den är godast! Det är billigt också  bara 29 spänn med dricka. :) Min rygg gör skit ont! Orka! Jävla rygg,, Känns som att den aldrig kommer bli bra. Måste träna upp den med lite sjukgymnastik-övningar.

Jag funderar verkligen på att beställa några klänningar från Forever21, men frakten är så dyr. :(  Fast Jimmys syrra är i USA nu och hon frågade Jimmy om hon skulle köpa med något hem till honom, så jag ska se om hon kanske kan köpa med några klänningar till mig, så slipper man frakt. =)
Snart ska jag äta kanelbullar, Johanna och Anton gör det nu. Mums!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: nej, mina kläder från forever21 har min bror köpt när han var i usa :) Tycker helt klart du ska be "Jimmys syrra" som är i usa att handla hem åt dig så du slipper frakt och tullkostnader!

2008-04-15 @ 23:56:33
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0