Helt slut..

Jag är helt slut.. min kropp värker! Idag på Universeum fick jag städa ur ett orm-territarium. Ta ut all sand och stenar. Skit tungt jobb! Jag blev jätte svettig för jag hade massa värmelampor som lyste precis över huvudet och utanför stod det massa ungar som knackade på glaset. Kände mig lite som en apa i en bur. haha.. men de som jobbar där tyckte att jag var duktig i alla fall. ;) Planterade även om massa växter. :)

Igår fick jag vara med när de matade hajarna.. Det var riktigt coolt. Hajarna är ju jätte stora! :O Jag fick även vara med när de städade hos giftormarna (skallerormar m.m). Lite läskigt, men jag är ingen vekling. ;)

image137

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0