Torsdag

Godkväll allihopa!

Jag ligger här i min sköna säng och lyssnar på lite musik. Snart är det helg, ska bli kul. :) Känner för att hitta på något riktigt kul. Jag har inte vart ute på två veckor, så en sväng ute på stan skulle vara kul. Får se om någon vill hänga på. ;)


Jag behöver en ny kamera! Min gamla gick ju sönder innan jag skulle åka till Bulgarien. Så typiskt!
Jag har i alla fall hittat en kamera som jag vill ha. Jag måste ju ha en kamera när jag åker till Thailand så man får några minnen där ifrån.

Det är en Kodak med 7 megapixlar och den kostar 995 kr. Ganska bra pris tycker jag. =)






 Snart flyttar Jimmy in i sin nya lägenhet i Mölndal. Bara två veckor kvar ungefär. Där kommer jag tillbringa en hel del tid. Skönt att slippa föräldrar.


Usshh vad hungrig jag är nu. Idag blir det lax med potatis. Mums!

Voila! Nåt liknande detta.




Ha en bra kväll så hörs vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0