Top model

Idag har jag sovit nästan hela dagen för jag är sjuk. Hoppas jag hinner bli frisk till på fredag, för då fyller min babe Victoria 18 år. Det ska vi fira rejält! Först middag hemma hos henne och sen ut på krogen här i Göteborg.


Ikväll har jag kollat på Bonde söker fru och Top model. Jag hoppas Hawa vinner Top Model för hon är en riktig naturbegåvning. De andra tjejerna är bitchiga och snackar bara massa skit om henne för de är avundsjuka.

image66




Imorn hade jag tänk färga håret för jag har en rejäl och ful utväxt! Jag hatar vintern för man känner sig så blek och ful på vintern. Jag har blivit så slö, orkar inte sminka mig och så längre. Men på fredag får jag fixa mig ordentligt. Då ska jag även köpa nytt löshår hade jag tänkt. Denna gången ska jag testa löshår med klämmor så man kan ta av håret när man vill.
Just det! I förrgår ringde en tjej från Wella i Stockholm och frågade om jag vill sitta make up model för dem. Jag har gjort det några gånger innan, men jag vet inte om jag vill. Ska fundera på det. Man får ju gratis smink och jag skulle behöva lite smink nu.

image73


Snart är jag i Thailand! :D Bara 13 dagar kvar. Det ska bli skönt med lite sol och värme.

image68

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0