Mitt "roliga" liv

Välkommen till min nya blogg!

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva här för det händer inte särskilt mycket i mitt liv, men något ska jag väl kunna
få ihop. ;)


image2



Nu är det inte lång tid kvar tills jag sitter på flyget på väg till Thailand med Jimmy. Den 11/12 bär det av.
Där ska vi tillbringa två veckor och bara götta oss i solen, bada, käka mumsig mat och bara njuta! Jag längtar ihjäl mig!
Igår beställde vi hotell för de två första dagarna i Thailand. Hotellet ligger i Patong beach, mitt på stranden med ungefär 50 meter till havet. Gissa om jag är glad.

De första dagarna ska vi tillbringa i Patong, Thailands partyställe nummer 1. Sen är det tänkt att vi ska resa runt lite, vi ska i allafall till Phi phi ilands. Det kommer nog bli kul. Jimmy säger att vi ska hyra en moppe och åka runt, men ofta att jag kommer våga sitta bakom honom när han kör. Thailändarna kör som galningar och Jimmy är nog inte mycket bättre och han gillar att skrämma upp mig.

Jag har ett problem bara, jag måste köpa en bikini! Blir nog inte lätt att hitta någon snygg nu på vintern. Jag får ge mig ut och leta i alla affärer. Det är ju tur att man bor i en ganska stor stad endå, om Göteborg räknas som stor
egentligen. :P



 
image5


Just det! Snart ska jag på kents spelning den 24/11 i Lisebergshallen. Det har jag sett fram emot i över ett år nu, enda sen jag såg dem på Hultsfredsfestivalen.  Jag fick tag i en biljett till slut även fast jag fick betala det dubbla priset, men det är det värt. Jag skulle verkligen ångrat mig om jag inte gick.
Jag kommer nog börja gråta när jag ser dem, som en liten fjortis. HAHA!  Hoppas verkligen att kent avslutar med låten "Mannen i den vita hatten (16 år senare). När dem spelar den låten vet jag att inte kommer kunna hålla mig från tårar. För den är så himla fin.

Jag är så himla trött på alla som säger att man är emo och skär sig i armen för att man lyssnar på kent. Jag tror inte att någon skulle kunna tro att jag lyssnar på kent. Jag ser verkligen inte ut som en person som lyssnar på sån musik. Folk som hackar ner på kent är töntar. Bara för att kent är Sveriges största rockband! Det är nog många som egentligen tycker att dem är bra, men som inte vågar erkänna det.

Nu hade jag tänkt avrunda här, tror inte många kommer läsa detta endå. Haha..
Ha det fint allihop!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0