Måndag..

Hejsvej! Nu är det måndag och helgen är över. :(

Jimmy kom hit och överaskade mig i fredags natt. :) Han hade åkt 4 timmar hit utan att säga nåt. hihi.. Han sa att han skulle åka med en kompis till Eskilstuna, efter ett tag ringer det på min dörr och jag går och öppnar och där står han. Gissa om jag blev glad. Trodde inte han skulle komma förrän om två veckor.

image27

Helgen har jag tillbringat med Jimmy, älsklingen. I lördags var vi ute en sväng på stan och kollade runt i lite affärer. Efter det hyrde vi två filmer och åkte till hans nya lägenhet i mölndal. =) Vi mumsade i oss annanas och godis.

Igår var vi på Hornbach (eller vad affären heter) och kollade på spis till hans lägenhet. Efter det köpte vi pizza.
Idag har jag inte gjort något för jag är ledig! :D Ska äta något snart, får se vad jag kan hitta på för något.

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0