fredag!! :D

Fredag idag. Yeah!

Idag var jag i skolan bara en timma, börjar 11 och slutar 12 varje fredag. Gött! Sen efter skolan gick jag hem och vilade ett tag och väntade på att mamma skulle komma hem. Sen åkte jag, mamma och pappa till Tjörn. Vi flyttade möbler som vi ska ha med oss till vårt hus i Karlgustav. Fast jag flyttade inte så mkt saker för jag somnade i soffan. hehe. Vi åt även Mc donalds på vägen dit. Mums!

Nu ligger jag här i min stora, sköna säng och med datorn framför mig som vanligt. Jag är hemma helt själv ikväll.  Mamma och pappa kommer imorn, så jag får sova helt ensam med alla spöken. :0

Idol är på tv nu, som alltid på fredagar. Förstår inte att de inte lägger ner det där programmet nångång. Det suger!

Imorgon ska jag nog ut med brudarna. Det ska bli kul, var ett tag sen jag träffa dem. Vi ska nog till BLVD här i Göteborg.
image24
Det suger att inte ha någon kamera! Jag vill kunna lägga in nya bilder. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0